Get to know me
Publicerat den

Jag har väldigt svårt att förstå andras ironi
Jag har gått och blivit ljushårig igen (blekt)
Jag har blivit beroende av spelet Hay Day
Mitt hår har aldrig vart i sämre skick än vad det är nu
Jag vill bli fadder, donera pengar m.m
Jag gråter i princip till alla filmer
Jag tycker coca cola light smakar tusen gånger bättre än den vanliga
Jag älskar julen det är den bästa högtiden på året
Jag blev påkörd när jag var mellan 2 och 3 års åldern av en bil
Jag äter nästan allt med en sked
Mitt nyårs löfte är att jag ska börja gymma tre gånger i veckan
Jag älskar att gå runt i inrednings butiker. Skulle kunna gå runt i timmar
Jag stör mig något enormt på folk som bryr sig lite för mycket om vilka beslut man väljer och påpekar varendaste fel
Jag blir alltid jätte nervös inför en redovisning, t.ex. att prata högt inför klassen på engelska
Så fort jag går in i en affär så söker jag direkt efter guld, silver, glitter, paljetter
Jag lägger flera timmar i veckan på att plugga
Jag blir alltid jätte arg och ledsen om jag får ett dåligt betyg
Jag längtar något fruktansvärt efter jullovet som börjar om 4 dagar



felicia

hejsan. kan du fixa lite tips på olika "brun utan sol"?:D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?