Get to know me
Publicerat den

Nu när jag har lov går jag och lägger mig vid fyra på natten
Jag har rätt så höga förväntningar på 2013, ska setill att det blir ett toppen år
Jag har inte haft en mardröm på flera år
Jag är lite smått av en perfektionist, allt måste vara precis och som jag vill ha det
Jag har aldrigt förstått varför vissa biter på naglarna
Jag tycker att kika/smsa är överskattat jag föredrar att ringa och prata istället
Jag städar alltid mitt rum på natten innan jag går och lägger mig
Jag älskar att sjunga även fast det låter hemskt
Jag stressar lätt upp mig för saker
Jag tror att vampyrer finns och jag vill bli en
Ett av mina mål är att jag ska lyckas med bloggen
Jag är besatt av Instagram heter @erengart @erengartprivat
Jag missbrukar orden "segt" "stelt" "Va" "Jag fattar inte"
Mitt liv kretsar runt Spotify, jag skulle inte klara mig utan min musik!
Jag har funderat på att köpa en ny vinter jacka
Jag var "tomte" på julafton
Jag lägger nästan alla mina pengar på fika med kompisar
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?