Sverige
Publicerat den

Landade i Sverige vid 4 på morgonen tror jag. Var så himla sliten sov för det mesta på planet och hemskt nog var det en lite unge bakom mig som inte kunde slita skrika, och jag klarar verkligen inte av sånt. Men jag försökte bara koppla av och tillslut så sluta ungen att skrika och jag måste ha somnat på engång för kommer inte ihåg så mycket mer, haha. Och vi hade ju beställt massa saker på internet, vi beställde 13 liter sprit som vi var tvunga att bära på och sen tunga handbagage på det, mina händer gjorde så himla ont och i var tvugna att stanna flera gånger. Men det gick tillslut när vi kom fram till vagnarna. Vi tog våra all vår packning och påsar och tog taxi hem. Det blev en riktig chock när man kom ut det var 8 grader det är över 30 graders skillnad i solen, om inte mer! När vi kom hem till ett helt öde och kallt hus så packa vi upp lite gjorde te. Min väska var tvungen att öppnas först och tömmas för jag ska redan bort imorgon, ska upp till mormor och morfars landställe med Matilda :D Jag somnade vi åtta på morgonen pratade med Narie när jag kom hem också, saknar min älskling så mycket att det gör ont! Jag valde att inte ställa väckarklockan bara för att jag vill kunna sova ut, gick upp vid två tror jag att det var och gick ner mamma hade precis kommit hem från Ica så vi gjorde frukost och åt och sen hjälpte jag till med all taxfree och sånt.
Jag har verkligen ångest vill inte vara här vill till värme, strand, saltvatten, god mat, sena nätter, musik och såklart snygga killar! Det här var faktiskt första gången jag bara har vart borta en vecka och nu förstår jag varför, haha. Man hinner inte göra något eller något sånt två veckor blir perfekt om det är charter för då har man tid på sig att koppla av och kunna njuta på ett helt annat sätt. Kommer ladda upp bilder så snart jag orkar men ska verkligen försöka få upp en del redan idag, om en liten stund.







elin

Var i Cypern var ni? Jag känner igen det där stället :)



URL:


Fanny

Shit, va härligt det ser ut!



URL: http://akafaws.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?