Svar
Publicerat den

Sara om Shopping från Cypern + taxfree:
Wow driiiiickan! Kan du inte berätta lite om det? kunde du bara gå in och köpa? undrade inte dina föräldrar eller något? :)

svar: Hejsan! Det beror helt på vad du vill veta kära du men jag är ledsen att säga att jag vet inte så mycket om den. Nej, jag är ej över 18 och dessutom beställde mina föräldrar det på datan, en ny sak som fritidsresor har kommit med har jag för mig. Och om du nu är lite nyfiken så var det till min mamma, mormor och morfar och min moster och hennes man! Ta hand om dig.

linnea om Semester bilder från Cypern 1:
Emelie du är så fin! Din kropp är ju rena drömkroppen o ditt utseende jätte fint :*

svar: Åå vad gullig du är! Puss på dig stumpan

Emelie Gustavsson om Landet!:
vad har du för kamera??? :D dina bilder blir sjjuukt fina :* ♥

svar: Tack så jätte mycket ♥ Jag fotar med en Nikon Digital Camera D60 och har obejetivet som ingår alltså en Nikon DX AF-S NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6G






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?