Stan med min fina vän
Publicerat den

Kom hem för en stund sedan. Var i stan med min fina vän Fanny, vi virra runt lite haha men det var roligt och sedan satte vi oss och fika. Och såklart börjar det spö regna men som tur var hann vi fika klart och sökte skydd under ett tak som alla andra gjorde också, haha. Vi vänta en bra stund innan det äntligen höll på och sluta så gick vi till Gallerian och titta i flera affärer, jag hitta ett linne iallafall ett vanligt basic vitt linne. När vi höll på och gå runt så var det några styckna som sa att jag var snygg och gav mig komplimanger, haha det var så gulligt! Även fast det inte är sant ;)
Har precis ätit middag och känner att jag åt för mycket har så himla ont i magen att det är sjukt! Ja är så himla säker på att jag kommer bli sjuk snart känner på mig det och har gjort det länge men det kommer aldrig, jag är bara väldigt dålig och har vart det länge! Och det är så himla jobbigt. Ska lägga mig i sängen nu iallafall och mysa ner mig med någon bra film, blir väl LOL! haha jag är helt kär i den filmen och speciellt Douglas Booth, han är så jävla snygg! Min drömkille haha. Man får ju alltid drömma eller hur?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?