Shopping, fika, girltalk och halsont
Publicerat den

Har inte bloggat idag, fy skäms! Men var med Matilda efter skolan vi gick hem åt lite sen tog vi bussen för att vi skulle möta upp min mormor för att vi skulle ta en fika och köpa ett par jeans till mig. Visar vad jag fick av min underbara mormor snart, satte och och fika sen. Jag och Matilda stanna kvar och satt och prata om allt möjligt. Sen åkte jag hem mötte Narie och vi gick hem till mig och prata girltalk som vi alltid gör och så åt vi middag. Har märkt att jag alltid klagar på hur jag mår på sitone, klaga kanske är fel ordval men ni förstår. Och jag känner verkligen att jag har dargit på mig något för nu har jag så himla ont i halsen.. Den är svullen också :( Ibland tycker jag så himla synd om mig! Haha nej nu får jag sluta upp med det här och gå och lägga mig. Matilda kommer imorgon bitti så fixar vi ordning oss tillsammans så det är mysigt och om jag hinner lägger jag upp dagens outfit.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?