Om att jag inte uppdatera igår
Publicerat den

Jag bloggade inte mycket igår för jag jag satt hela dagen samt kvällen och rensa ut hela min garderob och tog ut det jag inte vill ha och det som ska slängas. Vikte ihop allt igen snyggt och prydligt och sen städa jag resten av rummen :D Var så himla skönt när det var klart och sen ska jag försökta hålla det så. Tog upp en hylla också, vad tycker ni passar det? Jag älskar det iallafall! Idag spelar Norlie & KKV på grönan och vill så gärna gå men min älskling kommer hem idag och ska träffa henne så jag vet inte hur det blir med grönan. Ska hoppa in i duschen nu tror jag eller efter jag ätit min frukost, jordgubbar och annanas.



Matilda Johansson

Så skönt att rensa garderoben! :D



URL: http://tjejenmatildajohansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?