Min dag
Publicerat den

Kom hem nyligen. Åkte till Naries skola var lite krångligt när man skulle hitta från busshållplatsen så det blev att fråga flera om vilket håll man skulle men sedan hitta jag henne! Vi åkte buss till Mörby centrum och tog tunnelbanan till tc sen böt för att vi skulle till hötorget och därifrån gick vi till Cafe 60 och satt ute och tog oss en fika, så himla mysigt och tror att vi satt där minst en timme. Sen åkte vi vidare till tc och därifrån gick vi till NK och titta på massa kläder vi där ett bra tag, sen gick vi vidare till Gallerian och titta en snabbis i några affärer. Tror inte vi gjorde så mycket mer? Skratta en hel gjorde vi iallafall! Har alltid roligt med min favorit. Hade på mig min nya röda stickade från hollister, mörka jeans och ett par svarta kilklackar. Har en del att fixa innan skolan börjar måste välja ut outfit men har nog en ide om vad jag ska ha på mig ;) Sen måste jag fixa naglarna och duscha. Ska kanske en snabbis till Narie också men vi får se om jag hinner. Hon kommer till mig i morgon bitti också innan skolan, så vi ska fixa oss och lite så. Men ska börja förbreda lite saker sen bloggar jag om en liten stund!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?