Kass uppdatering
Publicerat den

Förlåt att jag vart så dålig på att blogga skolan har börjat så hinner inte blogga innan skolan och sen efter är man med vänner och så. Hade världens mensvärk igår så var tvungen att gå hem från skolan även fast vi slutar klockan två, men kunde inte vara kvar. Mamma skulle precis åka hemifrån när jag kom hem så fick klara mig själv, jag sov i några timmar. Sedan skulle jag ner och fixa en sak men så fort jag reste mig upp börja jag får kramper och jag kunde knappt stå, allt bara snurra och sen var jag tvungen att springa på toa för att det kändes som jag skulle spy, men det gjorde jag inte. Fick feber också eller det kändes som det och jag vet att det inte bara kan vart mensen som stått för det det måste vara att jag dragit på mig något. Idag mår jag iallafall bättre bara lite magont men så är det, eller hur? ;) När jag om hem från skolan så låg ett svart packet i brevlådan och jag visste redan då att det var mina boots!! Och det var det, är så himla glad! så jag och mamma fixa ordning dom med skomedel och lägger upp bild så fort dom är klara och torra.
Ska fixa mig lite snabbt sen ta något och äta sen åka in till stan för att fika, hoppas ni får en bra dag!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?