Just nu
Publicerat den

Har packat hela dagen idag och hjälpt mamma att städa :D Så duktig jag är! Har plockat ihop det mesta så jag är väl helt klar med packandet känner jag, vet ni något som är bra att ta med sig? Vet inte vad jag ska flyga i funderar på mjukis dress, min blåa från Juicy couture men the thing is är att dom är för långa och jag vill inte direkt gå runt och släpa byxorna i marken.. Har en grå mjukis dress också men den är ful enligt mig och inte lika bekväm men jag får väl helt  enkelt ta och prova dom båda. Har målat mina tå naglar, haha. Hatar verkligen det för det ser så biligt ut enligt mig men jag skiter i vad jag tyvker och valde en ljus rosa nyans. Blev riktigt snyggt enligt mig. Vet inte vad jag ska göra nu ska titta på lite saker med mamma bland annat parfymer ;) Har hittat två som jag är förälskade med så jag får se vilken jag väljer. Känns som jag har glömt något jätte viktigt jag måste göra, och kommer inte på vad det kan vara..
Naglarna fixar jag det sista jag gör innan jag går och sover, duschar och så göra jag imorgon bitti så jag måste upp rätt så tidigt får väl satsa på någon gång mellan elva och tolv.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?