Hårfärg
Publicerat den

Har inte hunit blogga något idag bara för jag var tvungen att fixa mig snabbt sen skynda mig till bussen för jag skulle ner en sväng till centrum. Det var planerat att Matilda skulle följa med men det strula sig lite med bussarna så jag åkte ner själv. Var ändå skönt att kunna gå runt och titta lite själv i lugn och ro. Köpte iallafall hårfärg så ska färga senare på dagen om jag inte har ändrat mig. Visar snart hur den ser ut! Det är som sagt en toning som tvättas ut valde en lite mörkare färg än vad jag har planerat men tror det kommer bli bra, har plomberat den också så kan lämna tillbaka den om jag ångrar mig. Är helt överlycklig ska beställa två par skor senare idag också ett par Hunter och sen ett par nit boots förmodligen det kanske ramlar in ett par till i varukorgen vi får se ;)



Sofia

Vilken affär kan man hitta ett par boots med nitar, vilken affär hittade du den på?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?