Cypern
Publicerat den

Åå äntligen har jag tid att blogga!! Är så himla glad för det. Har precis ätit frukost och ska nu åka upp till rummet och byta om för att sedan gå till en utsikts plats och då ska jag ta massa bilder :D Har redan tagit rätt så många. Är så himla skönt helt sjukt! Kan berätta lite om gårdagen. Vi fixa oss och så sen gick vi mer för att få sol stolar så la vi oss och sola ett bra tag bada och lite sånt och sen gick vi ner till stranden och då kom det fram några killar som frågade om jag ville åka jetski med dom. Haha blev rätt så rädd först att dom kommer fram till en främling liksom. Men sen åkte jag med dom satt bakom en av killarna haha har aldrig vart så rädd i hela mitt liv. Men vafan YOLO eller hur? Så prata jag med dom efter och lite så. Sen gjorde jag inte så mycket åt middag gick runt på gatorna lite och så. Det finns vissa ställen där dom har folk som uppträder och massa sånt så det har vi tittat på. Men nu ska jag upp och byta om! Hoppas ni har det bra, jag bloggar lite senare






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?