♥ Önskeinlägg - Tränings pass
Publicerat den

Här kommer ett ben och rump pass som jag alltid gör när jag tränar ben och rumpa. Det är ett riktigt svett pass, haha. Känns i rejält i benen och i rumpan. Glöm inte att stretcha efter. Jag ber om ursäkt för att det ser lite slarvigt ut och att det är lite otydligt men kommentera om det är något.
 
25 Squats med hantlar ( Jag använder mig av hantlar på 3kg var)
30 Utfall, 15 på vardra ben
40 Vadpress
25 Squats med hantlar
50 sek Wall squat
50 Sumo squats
50 sek Wall squat
30 Kissande hunden (haha) 15 vardra ben
30 Utfall på sidan, 15 vardra ben
25 ( Vet inte vad det heter men du lyfter sedan rumpan och så ner igen)
30 Spark 15 vardra ben
25 Squats med hantlar x3
10 Sumo squats
50 sek Wall squat



Anonym

Kan du göra ett inlägg men rumpövningar man kan göra hemma? Jag förstod inte riktigt hur man gör dom här i det här inlägget hehe..puss



URL:


Linnea

Det här kanske låter lite konstigt.. Men skulle du kunna göra en video på när du tränar asså typ om du är på gymmet/ hemma så får man se i videon exakt hur man ska göra. För jag fattade inte helt och sen är jag nybörjare med träning. Jag förstår om du inte vill och så men det skulle va kul att få ett videoinlägg på det. Din blogg är bäst! Kram Linnea!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?