Uppdatering
Publicerat den

Kan börja med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat något! Men jag har inte vart hemma på länge sovit hos Julia dom senaste två dagarna. Haft så mycket att göra. Vakna tidigt iallfall duscha lite snabbt och sedan tog jag tåget till Sollentuna och träffa en vän där vi titta på film lite så. Träffa Julia efter det vi gick hem till mig och åt middag och fika lite sedan skynda jag mig och fixa hennes hår skjutsa hem henne till hennes kille. Hon åker till Linköping imorgon och kommer inte träffa henne på några dagar.. Gör inte så mycket nu pratar med min älskling. Imorgon ska jag sova hos Dlnia förmodligen hon kom nyligen hem och har saknat henne så mycket och vi har så himla mycket att prata om. Ska bara ta det lugnt nu, och lovar attt blogga bättre men jag kanske inte alltid kan ta nya bilder och lägga upp på grund av att vädret inte tillåter att man tar ut en systemkamera kommer sluta riktigt dåligt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?