Dagen
Publicerat den

Kom hem nyss, alltså herregud vilken dag.. Det började med att jag möte André vid Upplands Väsbys station så tog vi tåget till stan, jag shoppa lite saker en snarare en hel del. Går runt och tittar sen skulle han hem på grund av en sak. Så då kollar vi när tågen går och då står det att alla märsta tåg är inställda på grund av att det var strömavbrott, så då kunde vi inte komma hem. Då tog vi tunnelbanan till S:t Eriksplan och där ifrån gå till Karlbergs station för att det stod att tågen gick där ifrån raka vägen till Väsby, men dom vart också inställda. Så vi var tvunga att ta tåget till Barkaby och ta ersättnings bussen till Sollentuna och ta bussen där ifrån till Väsby. Men tydligen var det något fel där också vi vänta på bussen i Sollentuna minst 1,5 timme sen så bestämde jag mig att ringa mamma för att hon skulle skjutsa oss till Väsby. Vi åkte hem till mig en snabbis sen så lämna vi av han på station för han skulle hem. Och så svängde vi förbi donken och köpte sen middag. Och nu sitter jag framför datan och är helt slut för att det har vart så mycket idag vill bara lägga mig i sängen och titta på film och det är precis det jag ska göra strax. Men jag kom iallafall hem med några fina saker! Är helt pank nu men får pengar snart så ska jag spara dom till sämre tider, haha.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?