Underkläder
Publicerat den

Underkläder har allt vart ett stort intresse för mig! Har ingen aning om varför men har alltid tyckt att det är lika mycket att ha snygga underkläder som vanliga kläder. Jag kan inte ens gå in i en enda affär utan att kolla på deras underkläder vet inte varför jag tycker om dem så mycket men det är samma sak med bikinisar jag verkligen älskar söta och snygga bikinisar! När det kommer till bikinisar så har jag ingen favorit affär eller märke men två märken som har snygga bikinisar är Phax swimwear och Wonderland och underkläder köper jag där jag tycker dom har snygga och så men för det mesta så köper jag trosor på H&M, Ginatricot och Victoria's secret, bh:ar köper jag på H&M och Lindex. Min dröm är faktiskt att starta ett eget underkläders märke! Tänk vad roligt att designa egna modeler, färger, detaljer och allt de där. Skulle kunna fortsätta skriva hur länge som helst men nu ska jag börja köpa underkläder i söta set och så, och jag tycker att nu också ska fundera på det ;) Finns ingen bättre känsla än när man kommer hem med snygga underkläder och provar dom. Det här en del av det jag har just nu, finns mycket i tvätten också.










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?