Tränat
Publicerat den

Har tränat nu och jag måste bara säga är helt slut i kroppen! Träna hela kroppen men satsa mest på ben för att det är den största muskel gruppen, och visste ni att om man tränar ben så är det lättare för resten av kroppen att bränna fett. Det var så himla skönt att bara dunka musik och bara träna tills kroppen skakar, låter säkert farligt men jag vet min max gräns. Är helt peppad nu men jag måste vila ett tag körde två jobbiga pass så det är inte så bra om jag ska springer en runda vet inte ens om mina ben skulle orka av det, haha. Ska träna så som jag gjorde idag resten av veckan så det gäller att orka varje dag så att det inte blir att man ger allt en gång och sen är man helt körd. Ska äta middag snart förmodligen sen fika lite och sen måste jag duscha, blir väl att fixa naglarna ikväll dom blir aldrig klara.. Vet inte hur jag lyckas att dra ut på allt egentligen.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?