Topshop
Publicerat den

Jag älskar Topshop tycker dem har ur snygga och speciella kläder, dem har ett stort ur val, kläder i alla dess former och färger! Den enda nackdelen är att det inte är en budgetskedja som t.ex H&M och Ginatricot. Gick in på deras hemsida för att kolla på om dem hade några snygga klänningar som passar nu till sommaren och bruna ben (om vädret blir bättre förstås) och jag kan bara säga att jag var nästan tvungen att skaffa en till varukorg för att få plats med alla goingar jag hittade, och det var bara bland klänningarna! Just nu är jag inne på lite mer femina modeler t.ex kortkort, vippiga modeller, spets, öppna ryggar och pastell färger! Det är så himla snyggt till bruna ben tänk er, Härlig bränna, kort pastell färgad klänning, öppen rygg, massa ringar och armband, ett bar snygga pumps eller varför inte trä klackar eller kilklackar och utsläppt hår med lite beach känsla eller varför inte en hög stram toffs. Åå vad snyggt en härlig varm sommar kväll ute. Men jag ville tipsa er om ni som jag är ute efter lite nytt i garderoben, men kom ihåg det kan göra ont i plånboken. Här är några modeller som jag tyckte var snygga.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?