Tandblekning
Publicerat den

Det här sättet kommer från beconfiDent. Den här tandbleknings gelen är nog den bästa jag testat! Tänderna blev vitare redan efter en användning. Den här gelén är den starkaste 26% karbamid peroxid. Paketet innehåller allt du behöver för att få ett vitt bländande leende: 10ml tandblekningsgel som räcker upp till hela 30 behandlingar, 3st munskenor (en extra ifall du tappar bort en) nyansguide och tydliga instruktioner. Smaken på gelen är mint och det är posetivt för om du skulle få det på tungan så skulle det inte smaka äckligt ;) Gelen räcker länge även fast det är 10ml som låter lite när du läser det, men det behövs bara lite. Allt står i bruksamvisning och om ni har frågar så är det bara att kommentera. Och nu är det så att jag har ett kit jag vill sälja, ordinarie pris är 389kr och jag säljer det för 350kr. Om ni vill få vitare tänder och få ett lite vackrare leende så är det här perfekt! Ni slipper internet betalning (som kan strula) betala med kort, du kan få det när du vill, och på ett ställe som passar oss båda så du slipper åka till posten och hämta ut. Om ni är intresserade så hör av er till mig FB @Emelie Amanda Rengart eller på [email protected] men facebook är lättast för mig. Och för dig som vill köpa gäller det att ha med sig pengarna när ni får varan och ha jämna pengar! Och det är först i kvarn, vilket betyder den som hör av sig snabbast och vill köpa är den som blir ägare av det här sättet! Ps: Sättet är oöppnat som säljs, det är ett likadant på bilderna

Om jag skulle betygsätta den här produkten så skulle den få 4 utav 5 möjliga!

Det är sålt!










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?