Tåget
Publicerat den

Igår träffade jag Julia vid station så följde hon med mig och jag sola i en kvart, det behövdes verkligen! Jag mår riktigt dåligt när jag inte är brun. Sen åkte vi hem till henne och jag blekte håret på henne och sen fick vi för oss att hon vi skulle gå hem till mig för att hämta mina saker när hon hade blekningen i. Och det sluta med att vi sprang sista biten för att håret började bli lite ljus blått. Vi kom hem till mig helt svettiga och kipar efter andan, så då var det bara raka vägen till badrummet. Måste bara säga att det blev jätte bra, känner mig en aning stolt. Jag sov där också. Gick hem vid elva på morgonen och när jag kom hem var det bara att byta om till bikini för att det är sol! Den lyckan. Så jag låg och sola en stund sen fixade ordning för ska möta Julia i stan. Sitter på tåget nu är framme om ett tag. Kommer förmodligen hem med något snyggt får se om man kan hitta något till ett bra pris






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?