Snygga händer och naglar?
Publicerat den

Tänkte tipsa er bloggläsare om det här hand och nagelkit. Mina händer blir väldigt lätt torra samt mina naglar, och hur snyggt är det? Ni alla kan nog känna igen sig när jag säger att torra händer, spruckna nagelband och matta naglar är inget man vill ha. Jag hittade det här kitet när jag gick och shoppade förut och jag måste bara säga WOW mina händer blev genast mycket lenare och mina naglar verkligen glänste efter jag hade filat dom med buffen. I kitet innehåller det en sorts olja som jag använder åt nagelbanden samt hela nageln efter filningen, hand och kropps kräm, en nagelfil som du filar runt om nageln för att få den jämn och till den bästa nageln buffen. Nagel buffen har 3 olika steg jag klarar dom blå sida - tar bort ojämnheter så som fliser, grå sida - gör nageln len och slät, vita sidorna - polering och gör nageln blänkade! Buffen är så himla bra och enkel att använda och resultatet håller inte bara i en timme utan i dagar! Om du verkar intresserad och vill veta mer så ska du klicka här priser och allt sånt finns på hemsidan.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?