Natt bloggning
Publicerat den

Bloggar ifrån sängen, mamma kom in i rummet för att kolla om jag var vaken och det var jag så vi gick ner och värmde lite mat och gick upp och sa godnatt och så ligger jag nu i sängen och äter lite pasta, haha. Tidigare idag så ångade jag ansiktet med en viss sak, inte så behagligt kunde knappt andas! Men som sagt om man vill vara fin så får man lida pin, eller hur? Efter det så hade jag någon sorts ler mask på i några minuter mamma visa mig alla produkter och vad man använder dom för och hur man gör. Jag är egentliggen en riktigt girly girl men det är så himla jobbigt att smörja sig med alla dessa krämer och så... Finns det inte bara en dunder produkt som man ser resultat redan efter en användning? Haha förmodligen inte men jag får väl leta. Ska sova nu känner att jag får anstränga mig att hålla ögonen öppna, kanske lyssnar på lite musik så jag verkligen somnar på engång :) Ska försöka gå upp i en bra tid, blir väl att träna på morgonen sen ta en lång dusch med inpackning etc. Åå vad mysigt nej men nu ska jag sussa. Godnatt på er bloggläsare!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?