Mist
Publicerat den

Tänkte tipsa alla er tjejer där ute om lite parfymer som luktar så himla gott! Det här är dom jag använder dagligen men för det mesta VS, Victoria's Secret. Dofterna från Hollister ligger runt 130kr styck har jag för mig och för body splashen på vs betala jag 520 bath och tror det är runt 150kr och body lotion vet jag inte för jag fick den som en pressent av mamma. Det finns en Victoria's Secret butik i Bangkok, men på flagplatsen och den passerar man endast när man flyger till utlandet så kan bara gå dit och shoppa när jag ska hem, vilket inte är speciellt roligt pågrund av att jag inte alltid har lika mycket tid som jag skulle vilja ha där inne. Det finns mest skönhets produkter men även trosor. Nästa gång jag åker till Thailand så ska jag köpa hem jätte många body splashs så jag har. Men dom här är mina absoluta favoriter och jag tycker verkligen att ni borde köpa någon av dom här mistarna för det är ett riktigt gott budgetkap ;) Det jag gillar med mists är att att dom inte är så koncentrerade, vilket betyder att doften inte är så stark. Och att det oftast är så mycket i en flaska och dem är oftast till ett mycket bra pris, det negativa är att doften kan släppa rätt så snabbt och göra så att det inte luktar något. Ni kan testa att smörja in er med någon hudkräm som är lite fetare eller vaselin, ta et som du har hemma och sedan spraya så ska ni se att det håller längre. Ett knep jag använder är att jag sprayar mitt hår lite eller min borste så varja gång jag borstar håret luktar det gott.










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?