Godnatt redo
Publicerat den

Kom ut ur duchen från en stund sen, har smörjt mig och är godnatt klar, haha. Har vart nere i källarn och hämtat en resväska. Brukar alltid ha en stor hård svart väska men nu fick det bli en mycket mindre bara för att jag är borta en vecka. Men som jag är så ska jag ta med mig mycket kläder, man behöver ha val möjligheter ;) Ska titta på vad jag ska ta med mig för kläder snart, förbreda lite. Imorgon ska jag ner till Väsby centrum och titta på lite saker med mamma och köpa en svart bikini underdel för att jag slarvat bort mina och sen titta på lite parfymer och se om jag hittar någon som jag tycker om, för då kan jag se om jag kan köpa den på hemsidan för flyget. Man kan nämligen beställa saker på en hemsida om man ska åka utomlands och det ska vara mycket billigare. Så varför inte kolla om jag hittar något?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?