Fredagen 13: onde
Publicerat den

Titta på klockan när jag låg i sängen och såg att den var redan halv 3 så jag gick snabbt upp och tyckte jag såg att det var sol så jag satte på mig bikini och så men när jag kom ner var det fullt med moln och strax där efter börja det åska och smått regna. Otur redan då. Sen skulle jag kolla min mobil för att jag fått några kik meddelanden och då sluta min mobil fungera den låste sig, men sattes igång kort där efter men jag kan inte läsa vad folk har skrivit till mig. Otur igen.
Och sen kom mamma upp och sa Emelie tänkte bara säga att det är fredagen den 13: onde. Trevligt trevligt har redan börjat gå utför för mig och klockan är inte så mycket ens, vad mer kommer hända.. Jag är inte speciellt vidskeplig av mig men tycker det är lite konstigt att man alltid lyckas göra något fel just idag. Har ingen aning om vad jag ska göra idag det beror helt på om jag vågar ge mig ut i det här vädret, hatar åska men blixtrar det är något annat de kan jag tycka är helt okej. Men att lägga mig i soffan med någon film skulle också sitta fint kanske kan kolla med någon om jag kan få sällskap?







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?