Den lilla glittriga
Publicerat den

Har hittat den ultimata perfekta klänningen! Och jag hittade den på Topshop.Så fort jag såg den visste jag att det var sann och ren kärlek. Den kostar £80.00 och hur mycket är det? ca 800kr kanske. Och det är ett bra pris tycker jag för en sådan snygg klänning. En perfekt party blåsa om jag får säga det själv och den ska bli min! snart iallafall.. Titta ryggen åå vad jag älskar öppna ryggar speciellt V rygg. Blir bara djupare förälskad för varje minut som går och mer och mer sugen på att klicka hem den men får tyvärr säga nej har inte dom pengarna just nu att lägga på en klänning. Kanske får sitta barnvakt en gång i veckan och då kanske är älsklingen min! Den klänningen står ut så mycket så det skulle inte behövas några smycken, ett par svarta pumps, lätt sminkning med mycket solpuder och masscara och det räker.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?