Dålig uppdatering
Publicerat den

Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering men det har blivit fram och tillbaka dom senaste dagarna så har inte hunnit blogga. Den här veckan som kommer ska jag ligga i med bloggningen för sedan... Ja vad ska jag göra då? Det berättar jag så fort jag fått svar ;) Igår så låg jag och sola hela dagen och jag blev brun! Men av någon anledning tappar jag allt! Jag smörjer mig och peelar alltid innan jag solar och allt som man ska göra men det verkar inte hjälpa. Kommentera snälla om ni vet några tips man kan göra för att behålla brännan längre. Vi alla åkte ner till Väsby centrum för mamma ville titta på kläder och det var verkligen inte lite kläder vi kom hem med jag snackar om 20 plagg.. Och jag fick några saker som jag visar senare. Beställde lite saker på H&M härrom dagen också en bikini, klänning, skor och en topp tror jag att det var, haha. Det är sol ute just nu och jag har vart ute i några minuter men sen orkade jag inte. Jag kommer ha lång tid på att bättra på min bränna ;) Ska träna hela veckan nu som kommer inte för det kommer ge några resultat efter en vecka men fingers krossed! Så nu kanske jag ska ner till vårt lilla mini gym och träna lite :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?