Dagen
Publicerat den

Vaknade jätte sent idag vid tre ungefär, förstår inte hur jag klarar av att sova så länge i sträck. Har världens trännings värk i kroppen men det är inte så farligt i benen, men armarna, ryggen, axlarna, magen där känns det en hel del må jag säga. Men tror jag ska köra ett ben pass senare. Var en snabbis i centrum också för att handla lite kom hem med två saker :) Har städdat på rummet och gjort fint för Matilda ska förmodligen sova här och det blir alltid kaos med mitt rum efter så försöker att undvika det genom att plocka bort flera saker nu. Tror jag ska gå ner och träna nu innan jag träffar henne och sen får hon vänta på mig när jag duschar. Ska ladda ner lite film innan jag tränar så jag har det klart. Har ni några tips, ingen action.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?