Cypern!
Publicerat den

Hejsan bloggen! Älsklingen sov hos mig som planerat vi titta på film, duscha samt blekte tänderna, girl talk, tjocka oss en aning ;) Vi försökte sova någon gång runt halv tre men det sket sig för vi båda blev hungriga och bestämde oss för att gå ner och ta något och äta, typiskt oss att äta på natten. Gick upp och la oss igen och vi båda slockna på engång tror jag, jag gjorde det iallafall.. Vi ställde klockan på 9 för att hon skulle upp och jag vakna till men såklart somnar jag om, haha. Vaknar upp precis när hon är klar att gå vilken tajming! Hon ville låta mig sova egentligen för jag var så himla trött men så söt som jag är följde jag med henne ner och sa hejdå. Mamma vakna strax efter hon hade gått så det var ingen ide att gå tillbaka till sängen, satte på mig bikinin och gick ut och sola med mor min. Kommer ni ihåg att jag nämde att jag behövde börja träna etc? Det är nämligen så att jag åker utomlands på fredag! Till Cypern faktikst åå vad det ska bli skönt att komma bort en vecka till sol, saltvatten, stränder och god mat. Det är fyra dagar kvar planet lyfter 17:40 så hela fredagen går åt att städa och packa etc. Så nu är det verkligen att ligga i med träningen! Inte för att jag kommer få några resultat men det är alltid värt att försöka, eller hur?
Kommer fota som bara den med system kameran så ni kan vara beredda på bildbomb när jag kommer hem! btw mina saker jag beställde på H&M kan jag hämta ut på posten idag, överlycklig tjej!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?