Tisdag 11 november
Publicerat den

Hej på er! Nu närmar sig julen med stort! Jag kom hem från skolan för en liten stund sedan jag sluta egentligen klockan 20 över tre men stannade kvar för att jag ville veta mitt betyg i no. Skrev prov för några sedan, var jätte nervös för att veta vad jag fick och även slutbetyget i ämnet. Är jätte nervös inför slutbetyget som jag får nästa torsdag då jag slutar skolan. Jag tänker städa nu lite på rummet och då tänkte jag passa på att ta lite kort så att ni kan få se hur det ser ut. Tänkte även kolla om vi har lite fint julpynt som jag kan sätta upp på rummet. Och sedan ska jag planera lite inför julen, när jag ska köpa julklappar och lite sånt. Jag älskar julen! Finns inget bättre, riktig christmas spirit! Puss och god jul på er







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?