Svar
Publicerat den

Q - Jäklar vad uppklädd! Vart skulle ni?
A - Det blev lite extra! Vi gick ut och käka sedan drog vi till en av mina vänner.
 
Q - Vilken Kamera har du? Du är skit fin!!
A - Jag fotar med en Nikon Digital Camera D60 och har obejetivet som ingår alltså en Nikon DX AF-S NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6G. Tack så mycket!
 
Q - När du hade håret i den här färgen, vilken färg använde du då och hur gjorde du och hur ofta var du tvungen att färga utväxten? jag antar att du har rätt mörkt hår i vanliga fall? :)
A - Det var så länge sedan men jag tror faktiskt att jag var ljushårig innan jag färgade till den färgen som jag har på bilden. Jag färgade med en toning för att jag visste inte om jag skulle bli nöjd med resultatet, och en toning sitter i ungefär en till två månader men om du tycker att det har tvättats ut för mycket så kan du färga igen. Jag tyckte personligen väldigt mycket om färgen jag skulle beskriva den som en kall mörk blond / ljusbrun. Loreal Paris Casting Creme Gloss - 613 Iced Mochaccino






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?