Q / A
Publicerat den

Q - Varför klippte du dig? Ditt hår var jätte fint!!! Puss
A - Det var faktiskt extensions jag hade som jag sedan tog ut för att limmet började lossna. Tack så mycket!

Q - Vart kommer tröjan i miiten från och hur mkt
A - Den kommer från Bondelid och går att köpa på MQ och den kostar 500kr

Q - Fin blogg, men varför låter du olika på dina video inlägg ? På vissa låter du som om du kommer från Lidingö och vissa från norr ort Sthlm?
A - Tack! Jag har också märkt att jag låter annorlunda i mina video inlägg och jag vet inte riktigt vad det kan bero på, haha. Jag drar oftast ut på orden och därav kanske det låter lite som om jag från Lidingö dock så gör jag inte det. Jag kommer från norrort Stockholm.

Q - Haha var den en parodi? x) Jiiiiiiiiins
A - Nej det var ingen parodi, lät lite konstig men det var inget skämt elle liknande.

Q - Hej, jag skulle villja se ditt rum
A - Kan absolut ta och visa det.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?