Onsdag 26 december
Publicerat den

Hej sötisar! Här kommer äntligen ett "vanligt" inlägg. Idag så åkte jag till Täby för att titta på lite olika kläder och kom hem med lite saker, går inte att beskriva min lycka! Har verkligen blivit shopping galen igen, mamma var tvungen att bära ut mig från Jackie ville köpa precis allt! Hämtade min lilla älskling på vägen hem också så vi åkte hem till mig och hade en liten mini julafton och böt packet m.m. Hon åkte hem för en stund sedan och nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta och hitta på, blir antagligen att sitta framför datan hela kvällen. Har ett typiskt blogg inlägg som jag ska göra strax som är väldigt populärt den här tiden! Har lite planer inför veckan samt helgen sen är det nyår på måndag så det är lite att planera! Har ni några planer inför nyår?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?