Mellandagsrean
Publicerat den

Som alla vet så är det mellandagsrea och då blir det att folk blir helt galna! Om jag ska vara ärlig så tycker jag det är en aning överskattat, eller snarare en hel del. Det är långa köer, alla storlekar är slut, inget bra urval och det som finns i ens storlek är antaingen fult eller har massa fläckar på sig. Jag kan hålla med om att känslan när man har fyndat massa kläder/saker så är det en riktig skön känsla i kroppen att man har köpt kanske 10 plagg för en tusen lapp! Men med åren så tycker jag att affärerna inte har mycket alls utreat utan det är ju som sagt kläder som folk inte har köpt, "left overs". Jag tittar alltid in rean när jag går in i en affär bara för att kanske hitta något fint till ett bättre pris och jag kommer defenteivt kolla in mellandagsrean men enligt mig så är den bara för överskattad, alla ungdomar som verkligen hypar över den också...
Vad tycker ni om mellandagsrean? Har ni fyndat något speciellt? Vilken affär har bästa rean?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?