Kvälls bad - Jul fika - Q/A
Publicerat den

Tog ett långt och varmt kvälls bad åå vad skönt och mysigt det var! Tända ljus och hela badet är fullt med bubblor, pyssla om sjuka mig rejält djup rengöring för ansiktet och håret fick sig en dunder kur det med olja och hår inpackning. Gick ner och gjorde i ordning lite jul fika efteråt som jag precis ätit klart, lussekatter och peppar samt en kopp vanilj te. Tyckte knappt något smaka någon, den här himla förskylningen kan fara åt helvete! Stannar hemma imorgon också och då ska jag passa på att vila extra mycket inte direkt så att jag gjort något ansträngande dom sista dagarna, eller ligga i soffan och tjocka sig och titta på tv är ju värsta gym passet ;) Ska sova nu så att jag känner mig utvilad imorgon och har lite mer ork i kroppem.
Jag måste bara skriva att ni är hemska på att kommentera! Jag syftar såklart på det här inlägget  jag tror till och med att jag fått besöks rekord idag, har iallafall haft extremt många läsare och om varenda människa skulle svarat på dom 4 enkla frågorna hade jag minst haft några hundra kommentarer!! Hur jobbigt är det att svara? Skulle uppskatta det verkligen och det är jätte roligt att se hur ni hittat hit och hur gamla ni är och vart i Sverige ni bor.
Har nästan inga bilder på den lilla datan så här är lite annourlunda bilder tagna med webbcam






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?