Hair Inspo
Publicerat den

Jag har verkligen tröttnat helt på min nuvarande hårfärg! Tycker den är matt, livlös och trist. Jag nu en mörkbrun permanent hårfärg i som jag försöker få ur så mycket som det bara går genom att använda hår inpackning och bleknings schampoo men inget tycks hjälpa. Jag har genom åren provat på alla möjliga hårfärger och nyanser men har aldrig riktigt fastnat för en, men jag är också en sådan som tröttnar väldigt lätt efter ett tag. Jag har funderat på att ljusa upp mitt hår genom att slinga hela håret och kanske även göra folie slingor och sedan lägga en toning över och min hypotes blir att mitt hår kommer skifta i varma nyanser och ligga mellan en ljus brun och brun. Dock så älskar jag att vara mörkhårig det känns mer bekämt kan man säga och håret ser betydligt mer välvårdat ut som mörkhårig och det är ingen hemlighet! Vad tror ni att jag skulle passa i? Har ni några förslag? Collaget ovan är bara för inspo och alla bilder är tagna från weheartit.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?