Frågor till er!
Publicerat den

Jag har några frågor till er och jag skulle verkligen uppskatta och tycka det är jätte roligt om ni svarar på dom! Så här är frågorna "Vart bor du?" "Hur gammal är du?" "Hur hittade du hit till min blogg?" "Vad tycker du om bloggen?"
Jag skulle verkligen bli jätte glad om så många som möjligt kommentera och svarade för det är jätte intressant att få veta lite om er också! Puss & Kram



Sandra

- Uddevalla
-13
-genom insta
-grym blogg, den ligger på min hemskärm på mobilen!



URL:


Madelene

Väsby
14
Fb & instagram
Grymt bra blogg :*



URL:


Anonym

Stockholm
15
Ig
Skit bra blogg!! Puss



URL:


Elvira H

Bor i Åkersberga och hittade din blogg genom Instagram. Heter @elviraholmstroms där och ja, är 14 år och läser din blogg och har gjort det sedan du startade och kommer att läsa tills du slutar :D BÄST!!!



URL:


Tilda

Svanesund
11
Instagram
Bästa bloggen!!



URL:


Matilda

Haninge
16
Instagram
Älskar din blogg <3



URL:


Elin

En bit utanför Stockholm
15
Instagram typ
Skit tråkig du skriver om samma skit hela tiden



URL:


Vendela

Trosa (9mil söder om Stockholm)

Snart 15

Hittade till både din blogg och instagram genom Fanny Mahnes instagram.
Jag tycker att din blogg är grymt bra och väldigt intressant! Får väldigt bra inspiration från den (dig) och blir till och med sugen på att börja blogga själv.

(Heter @vendelaelveberg på Instagram om du skulle få lust att kolla förbi)



URL:


•ANGELiCA;BARWiCH•

men åh tack gose!! du är sjukt vacker också :) kram på dig!!
Ska lägga till din blogg i favoriter ^^ wop wop!



URL: http://onlyangelica.blogg.se


Anonym

Elin
Väsby
14
Jätte bra <3



URL:


Youknow ;)

UpplandsVäsby
15
VÄRLDENS BÄSTA!



URL:


Malin

Jag bor i Lerum som är en liten ort som ligger 15 minuter från Göteborg . Jag är 14 och jag älskar din blogg. As grym! Hittade dig på instagram och kollade dina fantastiska bilder och sen kom jag till din blogg :)



URL:


Linnea

Jag bor i uppsala. Jag är 15 år och jag älskaaaaaaaaaar verkligen din blogg det är alltid något nytt och roligt att läsa om varje dag! Jag hittade din blogg genom instagram;)



URL:


Frida

-Borås
-15
-instagram
-jätte bra blogg, älskar även dina bilder på instagram :)



URL:


lovisa

-Örebro
-15
-hittade den genom instagram

måste säga att du är sjuuuukt vacker, önskar verkligen att jag såg ut som dig, du är mitt drömutseende :(



URL:


Fanny Mahne

Flempan bror
15 år jao
Hittade den genom att jag träffade dig breee



URL: http://fannyymahne.blogg.se


Alma

- rosersberg
- 13 år
- hittade den via din facebook där du länkade den
- jag tycker din blogg är GRYMT BRA, jag har den på min skärm som en "app" så jag kollar varje dag, den är riktigt intressant att läsa & du har perfekta inlägg + att du är supersöt:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?