Dagen
Publicerat den

Har inte bloggat något idag förutom inlägget mitt på dagen. Efter skolan så kom mamma och lämnade en liten jul present till mina mentorer som hon brukar göra och efter det åkte vi ner till centrum och min älskling följde med. Skulle köpa en mössa från Hollies men den jag ville ha var tyvärr slut så det blir att leta efter den! Det är ju så himla kallt ute och jag en mössa värmer ändå rätt så bra ;) Jag och mamma tittade även på Thomas Sabo berlock armband och även DW klockor men vi beslöt oss att inte köpa något än men det kanske kommer? ;) Köpte en chai och satt och prata med bästavän också om lite allt möjligt, jag brukar alltid säga att en kopp chai latte smakar som en stor kopp jul! Det smakar ju juligt för kryddorna som är i används ju när man "jul bakar" så jag förknippar chai med jul. Efter det så gick vi till subway och åt och efter det åkte vi hem till mig vi låg i soffan och myste och dregla när vi titta på Magic Mike, den filmer no words! Vi fika lite och så hade det roligt och hon åkte precis hem så nu ska jag plocka undan lite efte oss och sedan tvätta mig och krypa ner i sängen och titta på någon mysig film :)
Har ni sett videon jag ladda upp som ni hittar i inlägget under? Det smaka skit bokstavligt och jag var dessutom fast besluten att jag skulle svälja allt på engång annars kan man ha det i munnen och sedan svälja för då går det, men för mig gick det verkligen inte! Någon som är sugen på att testa eller har testat? Klarade ni av det?



Olivia Elvira Alm

Vill du göra länkbyte :)



URL: http://oliviaalm.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?