2012
Publicerat den

Jag tänkte berätta lite om hur jag har haft det 2012. Jag har inte något super minne som gör att jag kommer ihåg vad som hände i januari t.ex. som många andra kan. Jag kommer ihåg att jag verkligen såg fram emot det här året hade massa mål som jag skulle uppnå osv. Men det tog inte en lång stund innan jag strunta i dem och hamna på fel vägbana, jag har lärt mig några stora läxor det här året! Det här året har vart en lång berg-och dalbana med många upp o ner, fram o tillbaka, en väldigt skubbig o lugn åktur och det är snart dags och gå av och testa någon ny. Det har vart många tårar som har jag har fällt men även många skratt och leende har också gjorts. Om jag tittar tillbaka och ser på mig själv hur jag var för ett år sedan och sen tittar jag på mig nu så är det som ett mirakel har skett. Jag var som sagt på fel väg och kunde inte riktigt komma tillbaka till den rätta vägen, men efter en stund av funderande och andra beslut så hamna jag på banan igen och allt flöt på. Allt var på topp ett tag men som i berg-och dalbana så blir det alltid nerförbacke ett tag och under den tiden var det inte så bra men sedan kom sommarn och då spendera jag sommarn med familjen, vänner, träffa nytt folk och åkte till Cypern. När hösten sedan kom börja allt bra med att jag fyllde år och sedan åkte jag till Thailand men efter den resan blev det bara ner för men i dags läget är det rätt så lugnt, det börjar så småningom plana ut sig.
Det har hänt så mycket saker det här året, saker som jag inte riktigt var förbredd för men det är bara att försöka klara av dem svåra situationerna och hantera det på det bästa möjliga sätt. Det har vart ett väldigt omtumlande år men det har även gjort mig till en betydligt starkare människa och jag har ingen aning om vad 2013 har att erbjuda men jag ser det som en ny start!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?